Wednesday, December 31, 2008

SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH & HAPPY NEW YEAR

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah... Kini kita semua dah selamat menyambut tahun baru hijrah yang baru jer berlalu pergi beberapa hari lepas.. Dan sekarang, tahun baru masihi menjelang. Sedar tak sedar kita dah makin meningkat usia dengan pertambahan tahun yang baru... Angka yang dulu 1429 H kini berubah kepada 1430 H... Bagi tahun masihi 2008 berlalu dengan seribu kenangan dan seribu satu rasa... Yang pasti, 2009 menanti dengan penuh harapan baru. 2009 COME WITH NEW MISSION AND NEW VISION..

Dengan kehadirannya tahun baru ini yang penuh dengan sinar dan harapan, kita pastinya sudah terang dan jelas akan azam tahun baru. Azam inilah yang menentukan hala tuju kita bagi tahun ini. Bagi hamba sendiri, azam tahun ni just nak qada' balik azam tahun lepas yang tak terlaksana. Banyak tu.... Ibarat cita-cita yang tak kesampaian. Satu je hamba nak minta, doakan la azam hamba tahun ini akan tercapai dengan jayanya. Nak jugak hamba tukar azam baru.. Hehehe...

Buat semua pembaca, set la azam anda dari sekarang... Jangan berlengah... Gud luct jua yek untuk tahun baru ni....