Thursday, April 9, 2009

MENJELANG FINAL EXAM....

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, hari ni hari terakhir class utk semester ni. Itu bermakna FINAL dah makin hampir. Waduh!!! Takut bangat gue.... Ape nak jawab final nnti.. Huhuhu..T smpat la gi mintak tips jawab pekse dgn lecturer hamba.. Tp tak syok la.. Sem dpn da tukar lecturer. Hee...

da abis class td, hamba gi interview nal jd pembantu minggu mesra siswa utk kemasukan baru semester depan. Dengan yakin hamba jawab soklan yang diajukan kat hamba. Alah.. Buka susah pun soklan dia. Nak jadi oc ke?? Nak biro ape??? hahaha... Senang je kan. Mase thengah tunggu giliran td, hamba dapat biskut dari En. Taufik. Dia tu pegawai pendaftar UiTM Dungun.. Ramai orang takut dengan dia. Tapi hama beranikan diri utk tegur dia.. Saje je amik hati dia.. Mane la tau, interview lepas..

Hari ni da la hujan. Rempit dalam hujan hari ni. Basah semuanya.. Sejuk pulak. Ketaq masuk class. Class da la aircond kuat.. Tak tahan eden.. huhuhu... k la... ni je nak cite buat mase ni... Ngantuk la.. almaklum la, hujan kan...

Adios...

No comments:

Post a Comment