Saturday, September 5, 2009

MANJA

Assalamualaikum....

Ngape la tajuk kali ni MANJA ye.. Bukan pe, hamba nak cite la sket ni. Sejak hamba masuk U ni, sume kakak2 hamba kate hamba ni anak manja. Ape la diorang ni. Ni mesti kes jeles kat hamba ni. Huuuhuuu..

First hamba dapat msuk U ni, mak ngan abah wat kenduri doa selamat. Diorang kate "emm.. anak manja. msti la mek (gelaran utk ibu tersayang) ngan abah wat kenduri."

Pastu, my parent hntr dftr U pun dikatenya hamba ni anak manja. Abis, kalau mek ngan abah x hantar, sape lak nak hantar? Diorang??? Huhuhu... Sume bz...

Pastu, dapat laptop sebiji. Pun kate anak manja. Xpe la.. Dh orang nk support, kite amik je la. Hehehe..

Dah dapat laptop sebiji, dapat pulak motor sebiji. Yamaha Ego. Cash tu. Lagi la diorang2 tu jeles n tambah kuat la statement 'anak manja' tu.

Skang ni, hamba sendiri lak rasa diri ni anak manja. Hahaha.. Ye la.. Excident cam ni. Meek ngan abah concern sgt. Ingat taknak gtau diorng. Tapi, sume orang suh bgtau. Hamba pun, habaq la. Tu kena balik kg ni. Kalau tak, taknak jgk balik kg ni.. Sedor2 mek ngan abah dah de kat depan umah sewa. Huhu..

Ape pun, anak manja ke, anak emas ke, hamba tetap anak Mek ngan Abah.

No comments:

Post a Comment