Friday, September 4, 2009

PENANGAN EGO

Assalamualaikum...
Alhamdulillah, hari ni dah hari ke 3 tangan ni kena balut dek simen. Tak mampu rasenye nak tampung beratnye simen ni. Tapi specialnye, hamba taip entry ni pakai tangan yang berat ni. Bosan la taip pakai tangan sebelah je. Hamba gasak je la.
Ni la akibatnye bila tak bersyukur dengan pemberian Allah. Bukan tak bersyukur, tapi kadang2 lupe. Hehehe.. Nak tau tak ngape hamba jdi camni? Hamba xcident hari tu. Alhamdulillah, sempat terawih malam tu. On da way nak balik umah, xcident was happen. Moto langgar moto. Hamba tak tau sape salah. Tapi hamba sure giler, hamba tak masuk line org. Rosak sket la motor. Takpe, boleh repair. Boleh rempit lg nnti. Tapi tangan ni la. Retak. Tak tau nak wat gane. Hamba try berurut kampung. Entah la. Hamba serah sepenuhnya pada Allah. Dia yang berhak bagi sakit dan Dia jugak yang berhak untuk sembuhkan semula.
DOAKAN HAMBA SEMBUH CAM SEDIKALA YA...

No comments:

Post a Comment