Tuesday, September 22, 2009

RAYA!!!!

Assalamualaikum....

Alhamdulillah... Hari ni dah hari ke 3 raye kan?? Raye pun da tak ingat raye ke bape. Raye tahun ni ade lain sket la buat hamba. Ye la... Mane tak nye, makan kena kuarantin.. Huhuhu... Kena pantang la... Nak tolong wat persiapan rayer pun tak boleh... Tangan kena rehat. Raye tahun ni mmg betol2 rehat la.. Jadi TUAN PUTERI. Hahahaha..

Abang hamba pun sakit jugak. Kesian kami. Sama2 kena berpantang. Raya ni tak syok la kan. Tapi, hamba redah je. Selagi hamba tak rasa sakit, lahap je la... Tahun ni sume berkumpul. Maksudnye... Sume ade la. Hmm.. Tapi rayer tahun ni jgk, anak sdare hamba dengan kakak hamba gaduh. Pe la nak jadi ngan diorang ni. Di bulan baik, hari baik boleh pulak bermasam muka. Dah tua2 pon nak gaduh. Hamba lapor ni... Tapi da start puasa. Meh ramai2 kita puasa 6...

p/s : makan tu jangan lupe kat hamba....

No comments:

Post a Comment