Tuesday, July 12, 2011

KEK BATIK MEMANG SEDAP

Oh, tajuk saje aku letak.
Entry kali ni takde kaitan langsung dengan kek batik ye. Hehehe..
Tapi, semalam buat kek batik, hari ni bawak pi ofis..
Sedap kah? Hadap je la ye...


Assalamualaikum...
Dah lama aku tak mengupdate belog. 
Hari ini, aku nak hapdet sket..
Aku keje kat ESQ Leadership Training.
Tiap-tiap bulan ade training. 
So, bila ade training, kena la cari crowd kan..
Ha.. Ni, aku nak promote sket.
Sebelum tu, aku bagi detail dulu...

Tarikhnye: 22- 24 July 2011
Tempatnye: Flamingo by The Lake Ampang
Umur yang sesuai: 18 tahun ke atas
Trainer import: Dr. Ary Ginanjar Agustian

Harga biasa-biasa: RM 1380
Ade PROMOTION sket
Bayar SEBELUM 15 Julai ni, dapat 5% DISKAUN, jadi la RM 1311

Kali ni nye training special sket. 
Sebabnye, Pengasas ESQ ni sendiri yang akan bagi modul nih.
Setahun sekal je dia conduct training Basic ni kat Malaysia.

Harga? Korang kata mahal?
Ape la sangat kalau nak di bandingkan dengan iPad kan.. 
iPhone ke.. hehe. By the way, harga ni xde la mahal kalau nk dibandingkan dengan Stephen Covey nye training. 
Nak dibandingkan dengan ade la training lain yg mencecah beribi-ribu lagi mahal dari training ESQ.
Gua gerenti la beb, tak nyesal la join training ni.
Lain beb dari yang lain. 
Pelaburan sekali seumur hidup..
Bayar 1380 kali ni, pasni boleh masuk training ni berkali-kali. Tak yah bayar k..

Jangan risau dari segi keharaman dan kehalalannya..
Dh dapat green light dari mereka ni semua..
Panel Syariah ESQ, Majlis Fatwa Kebangsaan, 
Majlis Ulama Indonesia...

Mane company yang nak hantar tu, atau mane yg keje ofis la..
Boleh claim HRDF ye..

So, bertindak sekarang!!! 














Kalau ape-ape nak tanya, nak daftar jadi peserta terus ke, bagi tau je aku ye.
Tinggalkan comment..
tak try tak tau.. daaa...

No comments:

Post a Comment