Sunday, July 24, 2011

PENTINGKAN DIRI SENDIRI

Assalamualaikum...

Dalam penulisan aku semuanya tak transparent.
Aku lebih selesa begini.
Biar apa orang kata. Ini aku, ZURAIDAH.

Ape la aku merepek tu kan. Hahaa..
Alhamdulillah, sepanjang GRAND EVENT KL 59 ni, banyak cerita yang aku dapat.
Cerita PANAS kedai kopi... Hehehe..
Bukan cerita panas apa. Sekadar perkongsian pengalaman.
Yang orang lain tak boleh nak ceritakan.
Org yang bercerita je tahu apa yang mereka rasa.
Jadi, aku ni suka memendam rasa ni sekurang-kurangnya dah punya teman utk aku kongsi rasa yang selama ni aku simpan.
Mereka punya rasa seperti aku.
Mereka punya perasaan seperti aku.
Rupanya aku tak sendirian.
Aku tak harapkan org yang dekat dengan aku untuk aku kongsi.
Lebih senang dengan mereka yang jauh.
Rupanya mereka faham...

Aku ada keinginan..
Banyak wish tu...
Aku harap semuanya tercapai.
Sebab aku dah tak mampu nak tanggung.
Hidup dengan mereka yang ala-ala hebat.
Tapi hakikatnya... Korang pikir la sendiri.. Hehehe

Aku nak cari kekuatan.
Mulai hari ini aku kena capai impian aku.
First skali akau nak smbung stadi beb..
Itu harapan aku.
Kalau la aku ni PENTINGKAN DIRI SENDIRI sebelum ni, aku rasa aku dah tak duduk kat sini.
Sebab aku ni baik sangat, sibuk nak fikir pasal orang lain, aku pun tinggalkan impian aku tu berlalu.
Aku dah taknak jadi org baik.
Aku nak pentingkan diri aku sendiri.
Org lain tak fikir pun pasal aku.
So, lepas ni kalau org lain nak halang, aku sibuk ape nak pikir.
Buat tak tau je. Boleh la kan....

So, lepas ni kalau ade yang nak halang, aku nak mintak jaminan je la kan..
Bape juta dia boleh bagi aku.
Banyak mana bahagia dia boleh hulur kat aku..
Bape banyak ikhlas dia boleh sampaikan kat aku..
Kalau tu sume buat aku 'SAKIT', takyah ade hati la nak halang aku.

Ape pun, aku tetap akan terus BERAHSIA..
Buat ape nk bagi tau semua org...
RAHSIA aku biar aku yang tahu..
Kalau nak tahu, korang kena la bg banyak juta seket kat aku..
Aku mmg la materialistik yang sangat banyak..
Ok la,, bukan korang paham ape aku merepek..
Memang tak nak suh korang faham.

No comments:

Post a Comment