Friday, August 5, 2011

BALIK KEJE...

Assalamualaikum....

Ini impian saya semalam.. Hehee.. Best tak impian saya? Nampak cam ape la impian saya ni kan.. Tapi, korang-korang semua tak tahu. Bukan senang tau nak balik tepat 5.00 petang ni. Ade je halangan tak bagi saya balik. Saya tak nak la asyik kelija aja.. Kalau asyik kelija, badan pun penat ma. Talak boleh pikir lagi. (Aiyoo.. ngape teruk sangat bahasa kamu ni cik zuraidah... hehhe).

Ok, kembali normal ye. Jangan nak pelat sangat. Nak tau tak impian saye semalam tu tercapai ke tak. Mesti la tak tercapai. Dah lewat 15 minit. Tapi xpe, still boleh balik awal. Mungkin next time pasti awal. Maklum la bulan puasa ni kalau boleh nak kejar pahala lebih sikit. Nak baca quran tu biar la lebih page sikit. Ini hari-hari biasa satu page pun belum tentu. (Ya Allah, bukakanlah pintu hati cik zuraidah ni agar dia rajin sikit baca Quran.. Ameen) heheehe.. Ni la masa nak shoot pahala lebih.

(ha.. project management on time... after 5 is not working hour ye)

So, cik zuraidah akan pastikan tak ade yang menghalang. Chewaah.. (Ape pun, tak boleh la nak halang kuasa BESAR kan.. ALLAH punya kuasa.)

Ok la. Nak buat entry baru pulak untuk impian seterusnye.. :)

No comments:

Post a Comment