Wednesday, November 21, 2012

PAHLAWAN GAZA


Jom layan lagu ni...
GAZA, special fou you..

ADE AKU KESAH? Palestine....

Assalamualaikum...

Ha.. Tajuk tak la sentap mane.
Biasa la, aku ni bukan nye blogger famous.
Just nak luah-luah ape yg aku rase je kat sini.
Si Mekdi tu bagi beger free,
Ade Aku Kesah?
Tak mati pun tak makan beger Mekdi tu..
Setakat sebijik je pun..
Tapi, kalau dia nak bagi banyak2 bijik pun,
Ade Aku Kesah?

(tukar mode)

Apa yang aku kesah sangat ni.....
Saudara kita kat Gaza sana..
Bermati-matian pertahankan Palestin,
Bergolak gadai nyawanya..
Kena bom sana, kena bom sini,
Mana nak lari?
Mana nak sembunyi?

Israel Zionis Laknatullah tu..
Takkan pernah berhenti
Terus terusan menyeksa
Sasaran mereka kanak-kanak dan bayi..

Ya Allah.. Janji Mu pasti..
Palestin akan aman lagi
Syahid mereka pasti
Syurga Mu pasti menanti...

* Jom kawan-kawan.. Kita mungkin tak mampu nak bersama mujahideen Palestin di sana.
Tak mampu kita nak angkat senjata.. Tapi, kita mampu buat sesuatu. Tak apa kecik.. Tapi kalau bersatu, mereka Zionis Laknatullah tu pasti rebah.. Tunjukkan pada dunia, kita tak lemah.

#PrayForGaza



Thursday, November 8, 2012

AKU YANG BERDOSA

A'ah... Memang la aku berdosa.
Hari-hari buat dosa..
Ape? Korang tak berdosa ke?
Tak rasa diri tu banyak dosa?
Heheee..
Ape la aku merapu mengarut nih..
Takde, sekarang ni tengah giler layan lagu ni..

Rase insaf....

* Ala, bukan selalu dengor...