Friday, December 14, 2012

‎"Apa aku buat?!!! "- Fadli Shas

Tiba-tiba je kena kad merah.. Ape hal?

Mesti ramai yang marah dan bengang bila tengok bola tadi kan..
Jantung macam nak luruh tengok setiap kali bola tu bertukar pemain.
Yang rasa nak sepak terajang Referee Korea tu tadi pun mesti ramai.
Huh!!! Nasib baik saya tak tengok.
Kalau tak.... #@$%^(*&$  hehehee..

Saya baca kat status kengkawan kat FB je.
Ramai yang menyuarakan rasa tak puas hati pada pengadil Piala Suzuki AFF hari ni.
Terutamanya yang muka macam K-Pop tu.
Katanya tak adil, berat sebelah.
Mana taknya, tiba-tiba Fadli Shas kena kuar padang.
Adoiiii!!!!

Akhirnya, hampa semuanya bila kalah Harimau Malaya.
Harimau tak mengaum. Tak sempat nak baham Gajah.
Kalah la Malaysia..

Sebenarnya, Team Harimau Malaya dah buat yang terbaik.
Alhamdulillah, adat pertandingan.
Ada yang menang, ada yang kalah. Mana boleh dua-dua menang dalam satu masa.
Allah tak izinkan Malaysia menang hari ni. Mungkin ada hikmah di sebaliknya.
Tak apa, tahun depan boleh cuba lagi.
Mana yang tak puas hati, asyik nak kutuk player Malaysia tu kan...
Cuba tahun depan korang pulak main.
Nak tengok sket.. Menang ke tak..

Ada bran???? Hehehee


Friday, December 7, 2012

TAK DE KEJE

Assalamualaikum..

Haaaaaa.... Ni time keje ok..
Tajuk tu tak bermaksud saya tak buat keje ok.
Saya sebenarnya stress keje.
Entah kenapa seminggu dua ni jadi stress.
Oh.... Rasa nak resign je sekarang!!!
Tapi, tak boleh... Keje ok.. :D

Nasib baik kat ofis.
Kalau kat rumah, saya dah buat keje masa lapang saya..
Kalau lapang dan rajin sahaja,
Maka terhasil la......
Tadaaaaaaaaa...

Ni saya punya ye.. 

Saya letak saya punya Samsung Ace. 

Yang ni pulak, ada la kawan saya tempah suruh saya buat.
Ni kembar punya. Dia nak letak Samsung Galaxy Note dia.
Dah selamat sampai pada tuan dia.. :D

Sebenarnya, ada lagi yang mintak saya buat.
Tapi, saya tak sempat dan tak berapa rajin nak buat.
Nanti, kalau saya dah ada masa yang sangat fleksibel, saya akan buat ok.

----------------

Oh.. Saya stress!!!!