Friday, December 14, 2012

‎"Apa aku buat?!!! "- Fadli Shas

Tiba-tiba je kena kad merah.. Ape hal?

Mesti ramai yang marah dan bengang bila tengok bola tadi kan..
Jantung macam nak luruh tengok setiap kali bola tu bertukar pemain.
Yang rasa nak sepak terajang Referee Korea tu tadi pun mesti ramai.
Huh!!! Nasib baik saya tak tengok.
Kalau tak.... #@$%^(*&$  hehehee..

Saya baca kat status kengkawan kat FB je.
Ramai yang menyuarakan rasa tak puas hati pada pengadil Piala Suzuki AFF hari ni.
Terutamanya yang muka macam K-Pop tu.
Katanya tak adil, berat sebelah.
Mana taknya, tiba-tiba Fadli Shas kena kuar padang.
Adoiiii!!!!

Akhirnya, hampa semuanya bila kalah Harimau Malaya.
Harimau tak mengaum. Tak sempat nak baham Gajah.
Kalah la Malaysia..

Sebenarnya, Team Harimau Malaya dah buat yang terbaik.
Alhamdulillah, adat pertandingan.
Ada yang menang, ada yang kalah. Mana boleh dua-dua menang dalam satu masa.
Allah tak izinkan Malaysia menang hari ni. Mungkin ada hikmah di sebaliknya.
Tak apa, tahun depan boleh cuba lagi.
Mana yang tak puas hati, asyik nak kutuk player Malaysia tu kan...
Cuba tahun depan korang pulak main.
Nak tengok sket.. Menang ke tak..

Ada bran???? Hehehee


4 comments:

  1. yang paling kesian muka farizal kene tendang.. memang kesian.. :(

    ReplyDelete
  2. ttbe rase zue sgt comel after read this entry..hahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa.. tetiba rasa nak jadi pengulas sukan.. kuang3.. :)

      Delete