Friday, December 7, 2012

TAK DE KEJE

Assalamualaikum..

Haaaaaa.... Ni time keje ok..
Tajuk tu tak bermaksud saya tak buat keje ok.
Saya sebenarnya stress keje.
Entah kenapa seminggu dua ni jadi stress.
Oh.... Rasa nak resign je sekarang!!!
Tapi, tak boleh... Keje ok.. :D

Nasib baik kat ofis.
Kalau kat rumah, saya dah buat keje masa lapang saya..
Kalau lapang dan rajin sahaja,
Maka terhasil la......
Tadaaaaaaaaa...

Ni saya punya ye.. 

Saya letak saya punya Samsung Ace. 

Yang ni pulak, ada la kawan saya tempah suruh saya buat.
Ni kembar punya. Dia nak letak Samsung Galaxy Note dia.
Dah selamat sampai pada tuan dia.. :D

Sebenarnya, ada lagi yang mintak saya buat.
Tapi, saya tak sempat dan tak berapa rajin nak buat.
Nanti, kalau saya dah ada masa yang sangat fleksibel, saya akan buat ok.

----------------

Oh.. Saya stress!!!!

2 comments:

  1. kak.. buatkan saya punye jugak... hehhe..
    saya punye hp, nokia yang cokia tu.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaa.. akk boleh buatkan.. hari tu akk tanya saiz phone taknk bgtau.. :)

      Delete